Back Office administrativní podpora s AJ [Czech Republic]


 Naše firma se již od roku 2009 věnuje dovozu a distribuci profesionální vlasové kosmetiky známých značek pro velkoobchodní i maloobchodní prodej.

Co vás čeká:

    $ads={1}

  • Objednávání národních i mezinárodních přeprav.
  • Komunikace v českém a anglickém jazyce (v AJ zejména písemně).
  • Vytváření dobropisů, faktur, příjemek.
  • Řešení obchodních záležitostí s klienty i s přepravci.
  • Objednávání materiálu – obalový, kancelářský.
Požadujeme:
  • AJ na komunikativní úrovni
  • Dobré vyjadřovací schopnosti, český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost práce s excelem
  • Základní povědomí o účetních operacích (faktura, dobropis, výdejka, převodka..),.
  • Důležitá je samostatnost, zodpovědnost
Zájemce prosíme o zaslání životopisu, v případě odpovídajícího profilu budete pozváni na pohovor.
  • počet míst - 1
Nabízíme:
  • Různorodá práce na HPP ve stabilní společnosti v příjemném kolektivu.
  • Benefity: roční odměny, poukazy na firemní zboží, proplácení MHD, sick days, 1x týdně home office.
  • Pracovní doba: Pondělí - čtvrtek: 8:00-17:00, Pá: 8:00-15:00.
  • K dispozici firemní notebook, telefon, tiskárna.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال