sekretář/sekretářka v odboru hospodaření s majetkem [Czech Republic]


 

HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY

*MHMPXPLQ2T4S* MHMPXPLQ2T4S

$ads={1}

Č. j.: MHMP 1095561/2023

OZNÁMENÍ O VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ
NA VOLNÉ PRACOVNÍ MÍSTO

Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo zaměstnankyně/zaměstnance na dobu neurčitou

sekretář / sekretářka
v odboru hospodaření s majetkem Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 1228)

Stručná náplň práce

  • jednání se žadateli, poskytování informací žadatelům o průběhu správního řízení, o dokladech
nutných k podání žádosti apod.
  • zhotovování materiálů do Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy, sledování uložených úkolů a plnění
termínů
  • evidence a předpis pohledávek, objednávek a smluv
  • evidence a kontrola správnosti faktur
  • zajišťování elektronické spisové služby, doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových
schránek
  • ukládání dokumentů a spisů, předarchivní péče a příprava ke skartačnímu řízení
  • objednávání a evidence kancelářských potřeb
  • organizace návštěv a jednání v rámci oddělení, zhotovování záznamů z jednání a kontrola jejich

plnění

Požadované vzdělání

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou

Další požadavky

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet)
  • dobré komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • organizační schopnosti
  • samostatnost, odpovědnost, pečlivost

Výhodou

  • praxe ve veřejné správě
• znalost spisové služby


Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 8, struktura platu: základní plat

v 8. PT (20.130 Kč až 29.520 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do
výše 14.760 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu
mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti
zaměstnanců
  • čerpání benefitů v systému Cafeteria
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení
  • pracoviště v centru Prahy


Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete
na našich kariérních stránkách.

Do výběrového řízení uchazeč/ka podává přihlášku, ve které uvede: označení výběrového řízení a název
obsazované pracovní pozice, jméno, příjmení, titul, datum narození, místo trvalého pobytu (úplná adresa
včetně PSČ), kontaktní údaje (e-mail, telefon).
K přihlášce připojí: strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, ve kterém budou uvedeny údaje o
dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech a dosaženém vzdělání.

Písemné nabídky2 se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zasílejte
do 8. června 2023 na adresu kariera.magistrat@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo –
sekretář/ka/HOM/1228/VM25/23/Se

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال