Administrativní asistent/ka v neziskové organizace pro volný čas rodin


 

$ads={1}

Kazimírka, z. s. je dobrovolný nezávislý nepolitický spolek, s dlouhou tradicí, jehož posláním je podporovat všestranný rozvoj dětí a rodin prostřednictvím mateřského centra, dětské skupiny a dětských táborů. Zajímáme se o slaďování pracovního a rodinného života. Vše děláme srdcem tak, aby služby byly přístupné rodinám.

Jsme malá organizace s velkou působností. Tým spolku tvoří 8 zaměstnanců, mnoho „dohodářů“ a dobrovolníků. V organizaci našeho typu se musíme spoléhat každý sám na sebe i na druhé. Při práci budete právě Vy, kdo bude zajišťovat administrativní podporu. Administrativa, tabulky, komunikace s lidmi Vás musí bavit a naplňovat.

Práce ve spolku je různorodá, přátelská, přijímáme nové výzvy a máme chuť se stále posouvat kupředu.

Co bude Vaším úkolem:
  • administrativní podpora táborů, mateřského centra, školičky
  • evidování přijatých přihlášek a párování plateb, kontrola termínů splatnosti (každodenní náplň práce)
  • častá komunikace s rodiči
  • vedení pokladny
  • vyhledávání programů pro příměstské tábory
  • příprava podkladů pro pobytové i příměstské tábory
  • personalistika, pohovory
  • práce na PC obzvláště v Excel
  • vystavování a evidence jednoduchých faktur
  • sjednávání termínů pohovorů - správa časových harmonogramů
  • vyřizování emailů, telefonická i osobní komunikace
  • zajišťování rezervačního systému
  • správa, udržování kanceláře
  • občasné záskoky na recepci mateřského centra a ve školičce
  • po zaškolení účast na samotné organizaci dětských pobytových táborů/škol v přírodě v přímé práci s dětmi
Požadujeme:
  • minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, zodpovědnost, přesnost, důslednost, příjemné vystupování
  • trestní bezúhonnost
  • ČJ na úrovni rodilý mluvčí s dobrým pravopisem, základní znalost AJ výhodou
  • uživatelskou znalost MS Word, PowerPoint
  • znalost Excel tabulek na dobré úrovni
  • znalost vyřizování firemní korespondence!
  • psaní všemi deseti
  • vstřícnost a důkladnost při plnění úkolů
  • nekuřáctví
  • dlouhodobou spolupráci
  • nástup v průběhu září
  • práce v místě kanceláře Praha 9 – Letňany
  • počet míst - 1
Nabízíme:
  • zázemí dlouholeté neziskové organizace
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • pracovní doba převážně 9-17.30 hod., s možnou domluvou i s flexibilním začátkem/koncem
  • práce na plný úvazek 40 hod./týdně, pondělí až pátek (3x-4x ročně o víkendu v případě akcí)
  • mladý a přátelský tým
  • administrativní práci
  • dlouhodobou spolupráci
  • mzda dle domluvy
  • možnost dalšího vzdělávání v neziskovém sektoru
  • služební notebook a telefon
Pokud Vás nabízená pozice oslovila a domníváte se, že byste byli vhodnými kandidáty, neváhejte nám zaslat Váš životopis spolu s motivačním dopisem, finančním či dalším očekáváním.

Vybrané zájemce oslovíme a pozveme na osobní schůzku. Nástup možný dle dohody.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال